Wensmama

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Rianne 4 weken, 1 dag geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Rianne

Onverklaarde infertiliteit, dat is wat wij hebben. Uit de algemene onderzoeken in het ziekenhuis kwam niks bijzonders. Zes maanden proberen was het advies en dan konden we eventueel terugkomen. Na zes maanden waren we er weer, tot verbazing van de dokter. We zijn gestart met de IUI, pfff wat overkomt je allemaal? Elke dag hormonen spuiten, twee keer per dag je urine testen het liefst op dezelfde tijden. Best lastig als je vaak nachtdienst hebt. Maar okay… we gingen ervoor.

Ik had weinig tot geen last van de hormonen, leek me zelfs beter te voelen tijdens het gebruik. De eerste IUI was niet geslaagd. (Mislukt vind ik een naar woord in dit geval). Poging twee, weer aan de hormonsters. Maar helaas ook dit keer geen positief resultaat. Poging drie: hormonsters, komt u maar, dit keer gaat hem worden, bij iemand anders lukte het ook de derde keer, dus chop chop… maar helaas bij ons niet. IUI drie, vier en vijf zijn ook niet geslaagd.

Kom Baby Groen, je bent zo welkom!

We gaan starten met de IVF, aangezien we al vier jaar bezig zijn. We hebben geen garantie, 50% van de stellen blijft onverklaard en ongewenst kinderloos. Dat zijn harde feiten, maar wel eerlijk. Ik kan hopen bij de 50% ‘wel zwanger’ te zitten. Mijn aller, allergrootste wens is om mama te worden. Het kamertje is al klaar, alles, alles is er. We hebben een prachtige fauteuil gekocht, turquoise onze kleur, om met de kleine in te zitten. Het enige wat er ontbreekt is het allerbelangrijkste en mooiste wat ik ooit zou kunnen wensen, onze kleine spruit. Er is nu al zoveel liefde en verlangen naar iemand die nog nooit bestaan heeft. Voor mijn gevoel leef ik elke dag in rouw. Ik zoek troost in de Woezel en Pip spulletjes die ik verzamel. Ik zou de meest trotse mama ooit zijn. Maar voorlopig blijft het bij verlangen, dromen, hopen, dagdromen, huilen, gemis en leegte.

Lieve boefje, als je eens wist hoe gewenst je bent?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Wensmama
Mijn informatie: